DOTAZY A OBJEDNÁVKY

Dotazy k naší práci, poptávky a objednávky:

info@ca-le.cz

Pokyny pro přehlednou a rychlou komunikaci:

  • Konzultace a nacenění: popište nám v e-mailu svůj požadavek nebo představu, připojte fotografie, orientační rozměry nábytku příp. náčrtek, a kontaktní informace. Odpovíme vám co nejdříve to bude možné, zpravidla během několika dnů. Nezapomeňte nám kromě fotografie detailu (např. poškozeného místa) zaslat i foto celku, ideálně z více stran. Čím lépe uvidíme a porozumíme co potřebujete, tím konkrétněji a přesněji vám budeme moci odpovědět.
  • Objednávka čalounických prací: po zaslání na naši e-mailovou adresu od nás v krátké době obdržíte předběžný termín realizace a odhadovanou cenu. Po odsouhlasení vaši objednávku zaevidujeme do našeho pořadníku/plánu.

Pokud u nás již máte potvrzenou objednávku:

  • Vyčkejte, prosím, až vás sami kontaktujeme a nabídneme vám termín dalšího kroku. Vaši objednávku evidujeme a snažíme se ji realizovat v nejbližším možném termínu. Předběžně domluvený termín považujte za orientační – nejsme sériová výroba a není možné vždy přesně odhadnout, kolik času si zakázka skutečně vyžádá. Ke zdržení dochází nejčastěji z důvodu rozšíření původně uvažovaného rozsahu prací. Jde obvykle o opravy, o kterých jste nás předem neinformovali nebo jejichž nutnost vyvstane až po té, co se se stavem vašeho nábytku reálně seznámíme. Z prostorových důvodů přijímáme nábytek max. 14 dnů před zahájením práce na zakázce.
  • V dalším kroku nám v dohodnutém termínu přivezete svůj nábytek k čalounění, vyberete si z našich vzorníků potahový materiál, a probereme všechno potřebné. Po následné úhradě zálohy ve výši 30% z dohodnuté ceny začneme na vaší zakázce pracovat.
  • O dokončení zakázky vás budeme informovat a dohodneme detaily předání.

Další informace:

  • Opravy, úpravy a výrobu realizujeme pouze v naší dílně v Šardicích.
  • Pro opravy a úpravy přijímáme jen celé kompletní kusy čalouněného nábytku. A to i v případě, že jde např. o odnímatelnou čalouněnou část a dřevěný korpus. Potěší nás nábytek v rámci možností zbavený nečistot.
  • Dopravu nábytku nezajišťujeme.
  • Daňové doklady a faktury s vašimi firemními údaji vystavujeme na základě vaší písemné objednávky. Nejsme plátci DPH.

Akceptováním těchto pravidel a upřednostněním e-mailové komunikace před telefonáty a návštěvami nám pomáháte šetřit čas a na minimum omezovat v současné době problematické osobní kontakty

Děkujeme !